Kalendar događanja
Vijesti iz mreže
Prije 2 danaPokrenimo se zajedno kroz podršku inovacijama i industrijskoj tranziciji u zemljama Podunavlja Prije 15 danaBez kompromisa za inovativno, sigurno i zdravo radno okruženje 7/24! Prije 22 danaObilazak jedinstvenog tržišta EU-a u Rijeci Prije 24 danaPredstavite svoj startup na EBAN godišnjem kongresu u Tallinnu od 20. do 22. svibnja 2024! Prije 28 danaPredstavite rezultate vašeg rada u međunarodnom okružjuINOVACIJA - OD IDEJE DO TRŽIŠTA RADIONICA ZA STVARANJE NOVIH PROIZVODA, USLUGA I POSLOVNIH MODELA
Poslovno inovacijski centar Hrvatske BICRO
d.o.o., partner u Europskoj poduzetničkoj mreži, poziva Vas na radionicu
„Inovacija - od ideje do tržišta, Radionica za stvaranje novih proizvoda,
usluga i poslovnih modela" u
Zagrebu,04. studenog 2009. od 9.30 do 16.30h u prostorima Hrvatske gospodarske
komore.
Proučavanjem uspjeha i neuspjeha najboljih tvrtki,
posljednjih godina razvijene su metode stvaranja novih proizvoda i usluga koje
značajno povećavaju vjerojatnost komercijalnog uspjeha inovacija.
Nova znanja stvaranja inovacija znanstvenicima
omogućavaju procjenu komercijalnog potencijala njihovih otkrića i razvoj
koncepcija novih proizvoda. Poduzetnicima novi postupci inoviranja omogućavaju
pronalaženje ideja za inovacije iz postojećeg poslovanja te stvaranje nove
ponude vrijednosti kroz unapređenje postojećih proizvoda, usluga ili poslovnog
modela.
Na radionici namijenjenoj znanstvenicima,
inovatorima i poduzetnicima, polaznici će naučiti primjenu ključnih postupaka
koncipiranja i usmjeravanja razvoja inovacije za B2B i B2C tržišta:
·
Posao kupca
Definiranje „posla koji kupac treba obaviti i zbog
toga unajmljuje naš proizvod" omogućava analizu i segmentaciju postojećih
tržišta, ali i tržišta nepotrošnje koja su inače nevidljiva.
·
Strateško platno i krivulja vrijednosti
Vizualizacija ponude vrijednosti na strateškom
platnu omogućuje uspoređivanje s izravnom konkurencijom i supstitutima te
identificiranje mogućih smjerova za poboljšanje postojećih proizvoda, usluga
i/ili načina rada.
·
Ishodi kupaca
Komercijalni uspjeh inovacije ovisi o tome da li će
poboljšanja koja donosi inovacija kupci htjeli platiti. Ishodi kupaca su
sredstvo za mjerljivo identificiranje, uspoređivanje i odabir osobina inovacije
koje će kupci cijeniti.
·
Inovacija iz nepotrošnje i ograničenja potrošnje
Uklanjanje prepreka ili ograničenja za potrošnju
pokazalo se kao odličan put za povećanje prodaje postojećim kupcima te širenje
prodaje na tzv. tržište nepotrošnje. Postupci za identificiranje prepreka
potrošnji omogućavaju stvaranje uspješnih inovacija uz vrlo mala ulaganja.
Predavanje
će održati gospodin Boris Golob, magistar strojarstva, EFQM ovlašteni
procjenitelj izvrsnosti (EFQM European Excellence Assesor), HAMAG certificirani
savjetnik za malo gospodarstvo, BICRO ovlašteni savjetnik, predavač PUMA
programa usavršavanja menadžera pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, trener
procesnog benchmarkinga prema EFQM metodologiji, član predsjedništva Udruge
poslovnih savjetnika. U 2008. završava edukaciju Excellence in Innovation
Management EFQM Brussels.
Predavanje je besplatno. Maksimalan broj sudionika: 16. Zbog
ograničenog broja mjesta lijepo vas molimo, da svoju nazočnost najavite
do 02.11.2009 na tanja.kucera@bicro.hr.