INOVACIJA - OD IDEJE DO TRŽIŠTA RADIONICA ZA STVARANJE NOVIH PROIZVODA, USLUGA I POSLOVNIH MODELA

Poslovno inovacijski centar Hrvatske BICRO d.o.o., partner u Europskoj poduzetničkoj mreži, poziva Vas na radionicu „Inovacija - od ideje do tržišta, Radionica za stvaranje novih proizvoda, usluga i poslovnih modela" u Zagrebu,04. studenog 2009. od 9.30 do 16.30h u prostorima Hrvatske gospodarske komore.

Proučavanjem uspjeha i neuspjeha najboljih tvrtki, posljednjih godina razvijene su metode stvaranja novih proizvoda i usluga koje značajno povećavaju vjerojatnost komercijalnog uspjeha inovacija.

Nova znanja stvaranja inovacija znanstvenicima omogućavaju procjenu komercijalnog potencijala njihovih otkrića i razvoj koncepcija novih proizvoda. Poduzetnicima novi postupci inoviranja omogućavaju pronalaženje ideja za inovacije iz postojećeg poslovanja te stvaranje nove ponude vrijednosti kroz unapređenje postojećih proizvoda, usluga ili poslovnog modela.

Na radionici namijenjenoj znanstvenicima, inovatorima i poduzetnicima, polaznici će naučiti primjenu ključnih postupaka koncipiranja i usmjeravanja razvoja inovacije za B2B i B2C tržišta:

·        Posao kupca

Definiranje „posla koji kupac treba obaviti i zbog toga unajmljuje naš proizvod" omogućava analizu i segmentaciju postojećih tržišta, ali i tržišta nepotrošnje koja su inače nevidljiva.

·        Strateško platno i krivulja vrijednosti

Vizualizacija ponude vrijednosti na strateškom platnu omogućuje uspoređivanje s izravnom konkurencijom i supstitutima te identificiranje mogućih smjerova za poboljšanje postojećih proizvoda, usluga i/ili načina rada.

·        Ishodi kupaca

Komercijalni uspjeh inovacije ovisi o tome da li će poboljšanja koja donosi inovacija kupci htjeli platiti. Ishodi kupaca su sredstvo za mjerljivo identificiranje, uspoređivanje i odabir osobina inovacije koje će kupci cijeniti.

·        Inovacija iz nepotrošnje i ograničenja potrošnje

Uklanjanje prepreka ili ograničenja za potrošnju pokazalo se kao odličan put za povećanje prodaje postojećim kupcima te širenje prodaje na tzv. tržište nepotrošnje. Postupci za identificiranje prepreka potrošnji omogućavaju stvaranje uspješnih inovacija uz vrlo mala ulaganja.

Predavanje će održati gospodin Boris Golob, magistar strojarstva, EFQM ovlašteni procjenitelj izvrsnosti (EFQM European Excellence Assesor), HAMAG certificirani savjetnik za malo gospodarstvo, BICRO ovlašteni savjetnik, predavač PUMA programa usavršavanja menadžera pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, trener procesnog benchmarkinga prema EFQM metodologiji, član predsjedništva Udruge poslovnih savjetnika. U 2008. završava edukaciju Excellence in Innovation Management EFQM Brussels.


Predavanje je besplatno. Maksimalan broj sudionika: 16. Zbog ograničenog broja mjesta lijepo vas molimo, da svoju nazočnost najavite do 02.11.2009 na tanja.kucera@bicro.hr.

 

Lokacija

Priloženi dokumenti: