">

Poziv na edukaciju: "Inovacija poslovnog modela"

Pozivamo Vas u četvrtak 8. ožujka 2012. u 9.30 sati u
Znanstveno tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci – Step Ri
(Rijeka, kampus na Trsatu) na edukaciju:

Inovacija poslovnog modela

Što je poslovni model i kako ga inovirati?

Besplatne novine, taksi vožnja za 12 kuna, avionske karte po cijeni autobusnih, pekari bez brašna, banke bez šaltera... nastali su inovacijom poslovnih modela.
Poslovni model već imaju svi koji nešto rade iako ga često vjerojatno nisu svjesni – rijetka su poduzeća koja „poznaju“ svoj postojeći poslovni model, koja razumiju razloge svoje uspješnosti kao i razloge povremenih neuspjeha.
Razumijevanje i stvaranje poslovnog modela je neizostavan dio svake poslovne strategije, bez obzira da li se radi o malima ili velikima, proizvodnji ili trgovini, uslugama ili financijama, za razumijevanje (ne)uspjeha brodogradnje, bolnica, frizerskog salona, dućana s hranom, tržnice, kreditne kartice, izdavača novina, automobilske industrije, restorana, avio-prijevoznika...

Poslovni model, odnosno stvaranje novih načina povezivanja ljudi, zarađivanja i zadovoljavanja kupaca, jest poluga inoviranja koja će odrediti 21. stoljeće, to je u ovom trenutku najsnažniji alat za oživljavanje nekonkurentnih „starih“ djelatnosti.
Inoviranje poslovnih modela još je relativno novo i neistraženo područje. Ipak, najvažnija osobina njihovog inoviranja je „demokratičnost“: za razliku od novih tehnologija i proizvoda, pa i usluga, nove poslovne modele s jednakim šansama mogu stvarati i bogati i siromašni, i velike i male organizacije u razvijenim i nerazvijenim zemljama.

Upravo stoga je inoviranje poslovnih modela prilika za hrvatska poduzeća. Iz perspektive malog tržišta i ograničenih mogućnosti ulaganja, stvaranje novih proizvoda je često „nemoguća misija“: traži velika ulaganja i nepostojeću infrastrukturu za komercijalizaciju. S druge strane, novi poslovni model omogućava zaradu iz koristi koje nastaju na znanju i boljem povezivanju tržišta, kupaca, dobavljača, partnera, banaka, trgovina, kanala distribucije, prodaje i komunikacije...

Sadržaj edukacije

- Što je poslovni model?
- Kako analizirati postojeći poslovni model?
- Inoviranje postojećeg poslovnog modela
- Stvaranje novog poslovnog modela
- Stvaranje poslovnog modela kod razvoja i komercijalizacije inovacije proizvoda ili usluge
Na edukaciji će biti prezentirane najnovije spoznaje o poslovnim modelima, postupcima inoviranja postojećih i stvaranja novih poslovnih modela te primjeri iz hrvatske poslovne prakse.

Predavanje je namijenjeno članovima uprave, poduzetnicima i onima koji to žele postati, osobama zaduženim za razvoj poslovnih procesa te razvoj proizvoda i usluga.

Dodatne osnovne informacije o inoviranju poslovnih modela s primjerima možete potražiti u knjizi Inovacija od ideje do tržišta autora Borisa Goloba koja je dostupna za download na adresi inovacija.4shared.com

Trajanje i način prijave

Mjesto održavanja: Znanstveno-tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci d.o.o., Slavka Krautzeka 83/a, Rijeka (učionica na prvom katu)

Trajanje: 9:30-16:00 sati
Sudjelovanje na seminaru je besplatno (seminari su financirani od strane Europske poduzetničke mreže)

Prijavite se tako što ćete poslati ispunjenu prijavnicu (u privitku maila) mailom na jbmarcelja@uniri.hr najkasnije do utorka, 6. ožujka 2012. do 16 h.

Eventualnu spriječenost molimo javiti na 051 265 962 ili 099 241 48 49.

Broj sudionika je ograničen, a prijave se prihvaćaju prema redoslijedu zaprimanja. Prijava druge osobe iz iste tvrtke prihvaća se u slučaju preostalih slobodnih mjesta. Dodatne informacije o seminaru možete dobiti putem telefona pozivom na broj: +385 (0)51 265 962 ili 051 265 961.

Edukaciju će održati autor Boris Golob, mag.ing.  poslovni savjetnik specijaliziran za postupke inoviranja proizvoda, usluga i poslovnih modela. Kao savjetnik vlasnika i uprava poduzeća je sudjelovao u projektima razvoja i komercijalizacije inovacija u trgovini, uslužnim djelatnostima, ugostiteljstvu, metalnoj industriji, proizvodnji roba široke potrošnje, IT sektoru i energetici. 2009. objavljuje e-knjigu „Inovacija od ideje do tržišta“2008. polazi edukaciju Excellence in Innovation Management EFQM Brussels, 2011. završava edukaciju iz Outcome-Driven Innovation metodologije na Strategyn Institute SAD, 2012. polazi Business Model Workshop & Masterclass kod dr Alexandera Osterwaldera. Od 2010. godine je direktor Znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.

Lokacija