Crowdfunding ili grupno financiranje je model financiranja koji omogućuje poduzećima, javnom sektoru, udrugama i start-up tvrtkama da svoje ideje predstave široj javnosti te ih realiziraju bez tradicionalnih načina zaduživanja.
Takozvane crowdfunding kampanje podrazumijevaju javno predstavljanje nekog projekta, proizvoda, organizacije ili poduzeća putem interneta i omogućavaju zainteresiranima da ulože financijska sredstva. Taj je proces vremenski ograničeni i transparentan, a cilj je uključiti što veći broj podražavatelja različitim motivacijskim faktorima poput donacija, kupoprodaje, pozajmica i ulaganja u vlasničke udjele.
Osim prikupljanja novčanih sredstava, crowdfunding može imati i značajne nenovčane koristi, poput marketinga i testiranja tržišta, što ga čini izrazito popularnim načinom financiranja. Godišnje se putem crowdfundinga investira preko 30 milijardi dolara, a Svjetska banka predviđa trostruki rast u narednih nekoliko godina.
Polaznici će imati priliku upoznati se s osnovama crowdfunding-a i načinom primjene ovog alternativnog načina financiranja, uvidjeti njegove prednosti i nedostatke te nadahnuti se primjerima uspješnih kampanja.
Seminar je namijenjen poduzetnicima i udrugama koje žele istražiti alternativne izvore financiranja za svoje projekte.
Više informacija potražite na sljedećoj poveznici