U vrijeme stalnog i sve većeg nedostatka radne snage, poslodavci su, osim o plasmanu svoje robe, prisiljeni razmišljati o svojem poduzeću i radnom mjestu kao o robi na tržištu – tržištu rada na kojem je već neko vrijeme potražnja bitno manja od ponude. Oni danas moraju razmišljati kako se mogu prilagoditi posloprimcima i uspješno se promovirati ne bi li potencijalni zaposlenici izabrali, ali i sadašnji zaposlenici ostali raditi upravo kod njih. Ako žele u tome biti uspješni, glavni je izazov razumjeti na osnovu čega zaposlenici danas donose ove odluke.
Sustav plaće, pružanje povratnih informacija djelatnicima, izrada izjave o misiji i viziji – sve to danas ima drugačiji smisao i upotrebu te omogućava sadašnjim i budućim zaposlenicima da procijene je li upravo to poslodavac kakvog žele.
Sudionici seminara naučit će:
Ovaj seminar omogućava polaznicima da kroz prezentaciju suvremenih istraživanja razumiju na koji način potencijalni zaposlenici danas razmišljaju o odabiru posla i poslodavca te da, kroz rad u grupama, prepoznaju i osmisle kako mogu prilagoditi i prezentirati svoje organizacijske politike ne bi li postali atraktivni ciljanim skupinama.
Seminar je namijenjen direktorima, rukovoditeljima viših razina te HR stručnjacima poduzeća svih veličina i profila.