Kako unaprijediti ponudu novim uslugama? Što je servitizacija i kako je provesti? Koji alati vam pritom mogu pomoći?
Odgovore na ova pitanja pronađite na radionici Transformacija proizvoda u usluge te primjenom koncepta servitizacije povećajte svoju konkurentnost, steknite nove kupce i ostvarite dodatne prihode.
Servitizacija je stvaranje novih usluga na temelju postojećih proizvoda koji se već nalaze u ponudi poduzeća. Tako poduzeća unaprjeđuju svoju ponudu i umjesto samog proizvoda nude ili kombinaciju proizvoda i usluga ili samo uslugu.
Na taj način poduzetnici podižu vrijednost svoje ponude i isporučuju željeni rezultat svojim kupcima, što može rezultirati većim prihodima, manjim rizikom u poslovanju, povoljnijom strukturom troškova, efikasnijim korištenjem resursa te izlaskom na nova tržišta.
Servitizacija nije rezervirana samo za proizvodna poduzeća usmjerena na stvaranje „opipljivih“ proizvoda, već je njezin koncept primjenjiv i u domeni digitalnih rješenja (npr. SaaS – software as a service).
Tijekom radionice polaznici će se upoznati s konceptom servitizacije i strukturiranim načinom njegove primjene u svojim organizacijama. Također, kroz praktičan rad će se upoznati i s jednim od ključnih alata za stvaranje novih ili unaprjeđenje postojećih usluga, a to je Mapa putovanja kupca (eng. Customer journey map). Pomoću ovog alata polaznici će naučiti vizualizirati i analizirati iskustvo kupca s proizvodom i/ili uslugom te identificirati područja za unaprjeđenje ponude.
Više informacija pronađite ovdje.