On-line webinar održat će se 6. listopada, a je namijenjen svim poduzetnicima koji svoje proizvode i usluge plasiraju putem marketinga na društvenim mrežama. Kako biste izbjegli zamke koje one kriju, plasirali ciljane i pravovremene informacije, te osigurali kvalitetnu komunikacijsku strategiju uspješnih tvrtki, poslušajte savjete specijalista digitalnog marketinga.
Teme koje će se obraditi na webinaru:
– Nekorištenje punog potencijala koje društvene mreže nude
– Previše osobnog sadržaja
– Objavljivanje sadržaja za koji nemamo dozvolu
– Nekvalitetan content i „oversharing“
– Ulaganje u pogrešnu publiku
– Nekorištenje potencijala koji leži u vlastitoj publici
– Komuniciranje prema krivoj publici i robot komunikacija
– Ne-uključivanje publike
– Ne-komuniciranje s publikom
– Loša krizna komunikacija
– Bonus – previše društvenih mreža
Prijava:
Kontakt-osoba: Za sva dodatna pitanja o organizaciji webinara možete se obratiti Ireni Spahić, višoj stručnoj suradnici (e-adresa: ispahic@hgk.hr, tel.: 01/ 4561-639)
Gost predavač:
Gđa IVANA FAKIN – Specijalist digitalnog marketinga
Vlasnica Essenta agencija za web i marketing, suosnivačica Mama Marketa, predsjednica Odbora za digitalno poslovanje pri Udruzi Međunarodna mreža poslovnih žena te osnivačica projekta Digital Picnic Zagreb