Kako raditi email marketing kampanje koje prodaju

Jeste li znali da 74% poduzetnika tvrdi da je email marketing najisplativiji kanal prodaje njihovog proizvoda? I da nekim web trgovcima nosi i preko 30 % ukupnog prihoda? Email marketing nije alat koji služi za jednokratnu i kratkoročnu zaradu, već za povećanje baze potencijalnih kupaca, te poboljšanje odnosa sa stalnim klijentima.

Naučite kako učinkovito koristiti email marketing za povećanje prodaje, ali i povećanje baze lojalnih kupaca.

Nakon kratkog uvoda u email marketing, proći ćete kroz sve korake potrebne za kreiranje uspješnih email kampanji – od prikupljanja baze do provođenja email kampanja te na kraju analize uspješnosti.

Također, upoznat ćete se s najpopularnijim sustavom za slanje newslettera (Mailchimp), koji je besplatan za prvih 2000 kontakata.

Seminar je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima koji prodaju usluge ili proizvode.

Više informacija potražite na sljedećoj poveznici.

Lokacija