Google Ads

Internetsko oglašavanje je postalo popularno zbog 3 važna razloga. Prvi je razlog što su današnji korisnici tijekom dana više online, nego što spavaju. Drugi je razlog mogućnost dovoljno pouzdanog i brzog mjerenja velikog broja povratnih podataka kojima procjenjujemo efikasnost svog ulaganja. Treći je razlog mogućnost brze izmjene oglasnih poruka i smjera u kojem je zamišljena oglasna kampanja ako se izmjeri da zamišljeni smjer nije dovoljno efikasan ili ne vraća na uloženo koliko je bilo planirano.

Uz navedena tri razloga na Google tražilici postoji još jedan faktor koji je neusporediva prednost u odnosu na sve ostale oglasne kanale – PRAVI TRENUTAK!

Kada neka osoba nešto traži Google tražilicom, ona ima problem koji želi riješiti. Može se reći ‘tražim, dakle trebam’. I upravo u tom trenutku toj osobi možete predstaviti oglasom svoju ponudu, ukoliko je tražila ono što ste u Google Ads sustav prijavili kao pojam koji okida Vaše pojavljivanje.

Vrlo često vaša poruka bude na prvom mjestu Google rezultata. Možete ograničiti prikazivanje oglasa samo u neko doba dana, samo nekih dana u tjednu, samo na određenom području, na određenom jeziku, osobi željenih starosnih, rodnih ili interesnih kategorija, a u nekim državama i prema prihodima kućanstva u kojem ta osoba živi.

Zbog toga su Google oglasi u tražilici postali popularni – jer vašu poruku vide samo one osobe za koje smatrate da bi mogle kupiti vaš proizvod ili uslugu, a plaćate samo za one od njih koje zaista zanima vaša ponuda jer se prikazivanje oglasa ne naplaćuje, nego samo klik na oglas.

Bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi.

Google Ads sustav oglašavanja omogućuje da se vaš oglas pojavi kada netko nešto traži Googleom, kada čita neki članak na portalu, kada gleda neki YouTube video, kada čita Gmail poruke, kada koristi Google Maps ili igra neku igricu na mobilnom urađaju. Kako biste izvukli najveću korist iz Google Ads oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja tog sustava.

Na ovom seminaru ćete naučiti kako ciljati svojim oglasnim porukama osobe koje nešto traže na Google-u ili željene osobe koje čitaju članak na nekom portalu ili gledaju neki film na Youtubeu. Uz to ćete naučiti koji su važni parametri koji mogu povećati ili smanjiti ulaganja.

Više informacija OVDJE.

Lokacija