TikTok – novi marketinški smjer

Četvrtak, 23. svibnja 2024. od 10:00 do 14:00 sati

S preko 3 milijarde preuzimanja i više od milijardu mjesečnih aktivnih korisnika, TikTok je najbrže rastuća društvena mreža.

TikTok je društvena mreža na kojoj korisnici kreiraju kratke videozapise kako bi svojim korisnicima prikazali sadržaj na što zanimljiviji način.

Kratki i zanimljivi videozapisi u posljednje su vrijeme na digitalnim kanalima postali jednim od najpopularnijih formata, pa sve više poduzeća (malih poduzetnika, ali i globalnih brandova) vidi korist u korištenju TikToka. Brand awareness, prodaja, povezivanje s korisnicima, kupcima i klijentima samo su neke od prednosti ove zanimljive i interaktivne društvene mreže.

Uspješnost profila na TikToku, kao i videozapisa, ovisi o mnogim faktorima. Postoji mnogo alata koji pomažu pri kreiranju videozapisa i dopiranju do što većeg broja korisnika, stoga ih je poželjno koristiti prilikom kreiranja sadržaja. Ti su alati, primjerice, glazba, hashtagovi, filteri, tekstovi itd.

Osim toga, pomoć pri kreiranju sadržaja na TikToku pružaju konstantni novi izazovi i trendovi koji se po inerciji na ovoj društvenoj mreži nameću.

Oglašavanje na TikToku još uvijek nije dostupno u našoj regiji, ali se uz kvalitetan sadržaj, bez budžeta za oglašavanje, svejedno mogu postići izvanredni rezultati.

Predviđa se da će s vremenom sve više brandova pronalaziti korist i potrebu pojavljivanja na TikToku te da će uspješnost svojih marketinških kampanja temeljiti upravo na rezultatima ostvarenim na ovoj popularnoj društvenoj mreži – ne samo među mladima, nego i među starijom populacijom.

Cilj je edukacije polaznike s minimalnim znanjem o TikToku upoznati s načinom funkcioniranja ove mreže – što je TikTok, kako se koristi, čemu služi i kako može pomoći u poslovanju poduzeća.

Seminar je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima koji se žele upoznati s načinom funkcioniranja TikToka i unaprijediti svoje poslovanje kroz društvene mreže.

Više informacija pronađite OVDJE.

Lokacija